Kinect naudotas


50 EUR

Microsoft tai vadina tiesiog sensoriumi, bet iš tiesų tai daugiau nei tik sensorius. Prietase rasime RGB kamerą, infraraudonūjų spindulių projektorių (jo pagalba prietaisas mato vaizdą 3D), bei aplinkos sensorių. Be šių kamerų ir sensorių Kinect prietaise rasite ir specialų mikrofoną, galinti girdėti garsus 3D režimu, o tai jums leis be jokių problemų šnekėti, bei valdyti konsolę be ausinių. Kinect sensorius prie konsolės jungiamas USB pavidalo laidu. Na, jeigu jūs turite naują Xbox 360 S konsolę, užteks minėto laido. Priešingu atveju jums prireiks Kinect-USB adapterio ir atskiro elektros laido (rasite komplektacijoje). Jokių laidų, pelių, klaviatūrų ar valdymo pultelių, nereikės atsiminti jokių mygtukų ar jų sekų. Su naujausiu kompanijos „Microsoft“ įrenginiu „Kinect“ žaidimams valdyti pakaks tik rankų, kojų, trupučio fantazijos ir daugybės geros nuotaikos. Na ir, žinoma, žaidimų kompiuterio (konsolės) „Xbox 360“. Žaisdami tikrai neatrodysime solidžiai – čia teks šokinėti, bėgti, mojuoti rankomis, tupinėti ir elgtis juokingai. Kaip veikia „Kinect“? „Kinect“ – tai išvaizdus prietaisas, kurį statome netoli televizoriaus. Jį sudaro keletas jutiklių bei kamerų, kurios fiksuoja mūsų judesius ir perkelia juos į žaidimą. 1 Kairysis sensorius kambaryje paskleidžia nematomos (ir nepavojingos sveikatai) infraraudonos šviesos pluoštą. Nuo mūsų bei kambaryje esančių daiktų atsispindėję spinduliai patenka atgal į „Kinect“. 2 Šiuo jutikliu „surinkta“ šviesa yra apdorojama įrenginyje – pagal šią informaciją sudaromas trimatis žaidėjo vaizdas. Tada „Kinect“ nustato 20 žaidėjo kūno taškų – pagal juos sukuriamas atvaizdas ekrane ir sekami mūsų judesiai. Šie taškai išsidėstę taip: po vieną – galvai ir kaklui, po keturis – abiems rankoms ir korpusui bei po tris – abiems kojoms. 3 Fotokamera žaidimo metu fotografuoja ir filmuoja žaidėjus – vaizdai gaunasi išties įspūdingi ir linksmi. Kai užsimirštame ir atsipalaiduojame, mūsų mimika ir gestai tampa verti publikuoti internete. Po žaidimo partijos nufilmuotą ir nufotografuotą medžiagą galime įkelti į internetą, pvz., į socialinį tinklą „Facebook“. Jei to nenorime – galime visus vaizdus ištrinti. Netrukus parduotuvėse turėtų pasirodyti specialūs pliušiniai žaislai, skirti žaidimui „Kinectimals“ – kamera nuskaito ant jų esantį kodą ir žaisliuką jau matome ekrane. 4 Keturi paslėpti mikrofonai užtikrina kokybiško garso įrašymą. Juk „Kinect“ valdyti galime ir balsu. Tiesa, kol kas lietuviškai to daryti nepavyks, įrenginys atpažįsta nurodymus anglų kalba. Mikrofonais taip pat nustatomas žaidėjo atstumas nuo „Kinect“ bei jie naudojami bendraujant internetu. 5 Stovelyje yra keletas valdymo varikliukų, kurie pasuka „Kinect“ taip, kad jame esančios kameros bei jutikliai kuo tiksliau perkeltų žaidėjo atvaizdą į televizoriaus ekraną. Kiek žaidėjų gali žaisti su „Kinect“ vienu metu? „Kinect“ gali perkelti į žaidimą dviejų žmonių judesius. Tuo pat metu akyla konsolės priedo akis gali sekti dar keturis savo eilės laukiančius žaidėjus, kurie tiesiogiai nedalyvauja rungtyse. Ši galimybė praverčia žaidžiant kai kuriuos komandinius žaidimus, pvz., boulingo takelyje besivaržant trims žaidėjų poroms. Po kiekvieno turo komandos tiesiog apsikeičia vietomis: kol viena pora bando pasiekti kiek galima geresnį rezultatą, kitos eina pailsėti. Iš viso „Kinect“ gali atpažinti net devynis skirtingus žmones, atsiminti jų vardus bei „avatarus“. Ar „Kinect“ veikia su visomis „Xbox 360“ konsolėmis? Taip. Tačiau geriausia būtų rinktis naują „Xbox 360 S“ modelį. Mat jis turi lizdą, prie kurio jungiamas „Kinect“ maitinimo laidas. Žaidžiant su senesnėmis konsolėmis, maitinimo laidą teks jungti tiesiogiai į elektros tinklą. Ar vaizdas ekrane vėluoja? Kaip ir „Sony Playstation Move“, „Kinect“ šiek tiek užtrunka, kol mūsų judesiai yra atpažįstami ir atvaizduojami ekrane. Tam sugaištamos 128 milisekundės. Rezultatas neblogas, jei lyginsime su „Move“ (202,5 milisekundės). Deja, vėlavimas, ilgesnis nei 50 milisekundžių ilgainiui ima erzinti. Ypač, kai žaidžiame greitus sportinius žaidimus. Išvados Priešingai nei konkurentai – „Wii“ ir „Playstation Move“ – „Kinect“ nenaudoja jokių papildomų valdymo pultelių. Todėl žaidimai tinka visiems, nepriklausomai nuo ūgio ar kūno sudėjimo. Šaunu, kad prieš pradedant pramogauti, nereikia aiškintis, kokius mygtukus teks spausti, atliekant vieną ar kitą judesį – viskas intuityvu, paprasta ir tikroviška.